donderdag 15 oktober 2009

Weer een award/ another award


Deze award heb ik gekregen van Loes en Andrea dus Loes en Andrea heel erg bedankt, ik ben er heel blij mee. Hiermee heb ik gelijk voldaan aan 1 van de voorwaarden van de award want deze award kent wat regeltjes;
1 zeg dank je wel tegen de geefster;
2 vertel 10 eerlijke dingen van jezelf; jeetje....
3 geef de award door aan 9 anderen!!

Jeetje 10 dingen! Nou daar gaat ie dan:
1.We hebben sinds een week of vier een nieuw poesje er bij en hoewel ze
verschrikkelijk stout is moet ik er vaak om lachen.
2.Ook als ze dingen doet die eigenlijk helemaal niet mogen.
3.Ik zou eigenlijk 10 kilo af moeten vallen maar ja.......
4.Naast freubelen heb ik nog andere hobbies: lezen, puzzelen, countryline-dansen en
stijldansen en af en toe nog wat handwerken
5.Ik heb best veel spulletjes om te freubelen en toch zit ik altijd alle
(internet)winkels af te speuren voor nieuwe dingen
6.Ik werk met veel plezier in de bibliotheek
7.Sinds een week of drie zitten mijn man en ik op dansles met twee andere
vriendenparen
8. en dat is verschrikkelijk gezellig, er word veel gelachen
9.Ik kan met drie dingen tegelijk bezig zijn en zou eigenlijk dan eerst iets af
moeten maken, maar ja, ik ben een tweeling dus ongedurig.
10 Heb ik al verteld dat ik hartstikke trots ben op
mijn twee meiden. Ik heb een dochter van 19 die studeert nu voor onderwijzeres en
een dochter van 21 die pas is begonnen met haar eerste baan; directiesecretaresse.

Ik geef deze award door aan drie anderen want 9 vind ik erg veel en dat vermindert toch ook de waarde.
Nicole voor haar geweldig mooie blog en omdat ze altijd met raad en daad voor iedereen klaar staat
Elly omdat zij ook een schitterend blog heeft en geweldig mooie romantische kaarten maakt.
Jacqueline omdat zij altijd hele lieve berichtjes achterlaat op mijn blog en omdat ze zo'n gezellig blog heeft.

3 opmerkingen:

  1. Anita allereerst zelf gefeliciteerd met je award. En ik ben zeer vereerd dat je hem aan mij hebt gegeven. Hartelijk dank! Ik zet hem binnenkort op de blog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat ik een award van je heb gekregen!
    Ik ga hem op mijn blog zetten hoor.
    En bedankt voor je lieve berichtjes die je altijd achter laat op mijn blog!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig om te lezen zeg. Ik was ook directie secretaresse/management assistente. Mijn eerste baan was bij een groot internationaal IT bedrijf, als management assistente, ik was nog geen 19 jaar oud, en had er al een half jaar stage gelopen, en kon daar blijven toen...(was al klaar met school toen, want die stage was mijn laatste onderdeel).

    Liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!