zaterdag 17 oktober 2009

Druk, druk, druk.../Busy, busy, busy...


Ik heb t nogal druk dit weekend. Gisteren hele dag werken en toen 's avonds nog naar de verjaardag van de vriend van mijn oudste dochter. Vanmorgen weer werken en vanmiddag zijn we gaan winkelen, we waren pas na zessen thuis pfff mijn voeten branden. Maar...ik heb een nieuwe winterjas! Morgen is mijn schoonvader jarig en moeten we 's avonds nog naar dansles. Ik moet voor schoonvader zijn kaartje nog afmaken dus die kan ik nog niet laten zien.
Dit kaartje was voor de vriend van mijn dochter. Binnenin staat: we wensen je een loeigoeie verjaardag! Het papier is van My Minds Eye en de stempel van Kars.
xoxoxo

I'm very busy this weekend. Yesterday I had to work all day and at night we had to go to birthdayparty of my oldest daughters boyfriend. This morning I had to work again and this afternoon we went shopping, pff my feet are burning but...I bought a new wintercoat! Tomorrow is the birthday of my father-in-law and at night we'll be going to dancingclasses, which is so much fun! The card for my father-in-law is not finished yet but this is the card I made for mij daughters boyfriend. Papers are My Minds Eye en the clearstamp is from Kars.
xoxoxo

4 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje Anita, echt heel leuk! Fijne dag morgen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart zeg!! helemaal toppie!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart echt heel mooi!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a cute card hun! It's getting cold here too, I bought a winter coat yesterday lol Hugs, Steph xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!