dinsdag 25 augustus 2009

Best wishes



Mijn eerste kaartje na de vakantie. Ik ben blij dat ik het nog kan ;). Het afdrukje heb ik gekregen van Mildred en is van Bildmalarna. Het is uitgestanst met mijn Nestabiblties Rectangles en ingekleurd met mijn Copic Markers. Achteraf gezien heb ik de kleertjes niet helemaal goed gedaan vind ik. Maar goed, volgende keer beter. Het papier is van Cosmo Cricket en heet: Apron strings. De bloemetjes en blaadjes komen van de markt in Frankrijk, het lint uit de hobbywinkel en de tekst uit een blik van Darkroom Door stempels. xoxoxo Anita

3 opmerkingen:

  1. Hoi!!

    wat is hij leuk geworden zeg!!
    ik vind het welmooi ingekleurd hoor!!!
    en die haartjes zijn ook erg mooi!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat cosmo cricket papier is gewoon het einde!
    Heb er ook veel van gekocht!Je kaartje is erg mooi,gewoon fantastisch!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super! Hij is heel mooi van kleur. Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!