vrijdag 28 augustus 2009

Award gekregen!!


Hallo allemaal, van Mildred ontving ik deze Award. Heel erg bedankt, ik vind het heel erg leuk :D. Nu moet ik 7 dingen over mezelf vertellen die jullie nog niet weten:
1. over ongeveer anderhalve week krijgen we een nieuw poesje
2. we kunnen het niet eens worden over de naam ( dus iedereen met een leuke suggestie, graag!het is een lapjeskat, dus een meisje)
3. ik werk met heel veel plezier in de bibliotheek
4. lezen is mijn andere grote hobby
5. mijn lieve echtgenoot wordt 50 dit jaar
6. in september gaan we op dansles!
7. ik heb een hekel aan huishoudelijke klussen
Ik mag deze award weer doorgeven en dat is niet zo makkelijk want ik heb nog slechts 10 volgers, maar ik doe mijn best:
1. Jacqueline
2. Heidy
3. Mary
4. Tanja
5. Oma
6. Dorien
7. Katty Marecaux
Graag wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die hier berichtjes achterlaat, dat vind ik zo lief en leuk!
xoxoxo Anita

6 opmerkingen:

  1. Hallo naamgenootje

    Zag je naam bij de challenge van Create4fun. Altijd leuk om even bij een ander te kijken.
    Zie ik dat we nog meer gemeen hebben. Dansen!
    Mijn passie, naast de kaartjes. Ooit samen met mijn man begonnen tot die in het buitenland ging werken, daarna met zoonlief verder en inmiddels met een collega van mijn man. Super om te doen!
    Zit inmiddels in topklasse 8 en nog steeds met veel plezier. Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden.
    Kom maar eens bij me kijken op de blog of op www.a-la-kaart.nl Altijd leuk voor ideeën.
    Fijn weekend

    Groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor die lieve award, ben je de tweede van wie ik 1tje kreeg.
    Gr, Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Anita. Ik ben er heel blij mee en lief dat je aan mij hebt gedacht. Ik zet de award morgen op mijn blog.
    Groetjes en een fijn weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hooii anita ik heb een award voor je op mijn blog, maar zag dat je hem al had, geeft niks, maar je verdient hem xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook proficiat Anita!Ben effe gaan rondneuzen en er staan ook mooie creaties op!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hebben veel gemeen zie ik net in je lijstje ... alleen ben ik wel jaloers op je werk in de bieb, zouik ook wel willen hoor!

    En ik heb nog geen eens 10 volgers... :(

    have fun met je nieuwe katje... misschien is KITTY een leuke?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!