zondag 22 september 2013

Cas on Sunday...Baby

Voor de Cas on Sunday challenge, een babykaart, of eigenlijk twee want je weet nooit wat het wordt hè ;). De lieve stempel is van StampingBack, verder heb ik een EK Succes pons gebruikt, een lintje uit mijn voorraad en een tekst van PSX. xoxoxo

For the Cas on Sunday challenge here is my baby card, or two, because you never know what it's going to be ;). The sweet stamp is StampingBack, and I've used an EK Succes punch, ribbon from my stash and a sentiment from PSX. xoxoxo

8 opmerkingen:

  1. This stamp and your cards are gorgeous, love that you made both a boy and girl version!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww hier smelt je toch helemaal van, super mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!
    Wat een mooie stempel, het is dat er bij ons in de kring geen kleintjes meer komen want anders..... hihi lol..
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor zo'n nostaligische kaart. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,
    ik ben toevallig op jou blog terecht gekomen en jou kaartjes spreken mij heel erg aan.
    Dus ben ik volger geworden... super mooi hoor!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie babykaartjes Anita, leuk zo'n jongens- en meisjesversie!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!