maandag 19 augustus 2013

Seizoenen/Seasons

Het thema bij LIM is 'round and round', iets wat altijd beweegt of door blijft gaan. Bij mij kwam gelijk het doorgaan van de seizoenen in mijn hoofd op, die blijven immers ook altijd doorgaan jaar na jaar. Voor de lente heb ik groen gekozen, de zomer rood, de herfst oranje (mijn favoriete jaargetijde) en voor de winter blauwgrijs. Het cardstock is ge-embossed met Swiss dots. De kleine bloemenstempel is van Scrappy-cat en de grote, die met witte embossingpoeder is ge-embossed, is van Inkadinkado. xoxoxo

The theme at LIM is 'round and round', something that moves or will keep going on. In my head imeadiately I saw the seasons of the year come by, those keep going on year after year, don't they. For Spring I chose green, for Summer red, Autumn orange (my favorite time) and Winter a blue grey. The white cardstock is embossed with Swiss dots. The little flower stamp is Scrappy-cat, and the big one, which is embossed with white embossing powder, is Inkadinkado. xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. This is a really interesting take on the challenge Anita!
    A lovely card.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en een heel goed idee zeg idd de seizoenen blijven maar doorgaan!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gemaakt Anita, je vorige 2 kaartjes had ik gemist maar zijn zeker zo mooi.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is really clever and so beautiful Anita.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your interpretation of the challenge!
    Pragtige kaartjie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastische kaart Anita! Ik herkende meteen de 4 seizoenen. Erg mooi op de geemboste bolletjes.
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje Anita, leuk idee die 4 seizoenen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitwerking van die challenge, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee Anita, je hebt de kaart prachtig uitgewerkt!.
    Nog bedankt voor je lieve berichtjes op mijn Blog.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!