zondag 10 februari 2013

Bloemen en muziek/Flowers and music

Terwijl de sneeuw wegsmelt onder een voorzichtig zonnetje heb ik een beetje een voorjaarsachtig kaartje gemaakt. De bloem is een stempel van Hero Arts en de tak van Stampology. Weer lekker aan het maskeren geweest want de opdracht van LIM is een one-layer kaart, en er moet iets op staan wat met muziek heeft te maken. Dat is de reden dat er in de blaadjes van de bloemen muzieknoten zijn gestempeld(Artemio).
Omdat ik deze kaart wel leuk vind heb ik hem ook nog gemaakt met een gekleurd randje er omheen en wat extra prikwerk. Welke vinden jullie mooier? xoxoxo
While the snow is melting away slowly under some carefull sunshine I've made a Spring card. Flower stamp is Hero Arts and the leave branch is Stampology. Again I've been masking away because the challenge at LIM's is an one-layer card, and there has to be something there that refers of music. That's why there are music notes (Artemio) in the leaves of the flowers.
Because I liked this card myself I've made two and put some coloured cardstock around the second one and punched some extra holes around the edges. Which one you like better? xoxoxo


11 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,

    Zie dat je Blog hebt veranderd en dat de zijbalk ook weer terug is, alleen bovenin heb je nog iets staan wat er niet in hoort, wat een gedoe allemaal hé.
    Maar even over je kaartje, vindt ze beide prachtig maar mijn voorkeur gaat uit naar nr.2 net iets sprekender!.
    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Louise! En bedankt voor de tip, ik heb t weggehaald :-)

      Verwijderen
  2. great card anita.. love the music on the flower

    Thanks for joining us this week
    Jen xx
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beiden zijn prachtig maar mijn persoonlijke voorkeur
    Gaat naar de 2de
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Anita, maar ik vind de tweede ook iets mooier!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Anita,
    Ze zijn allebei mooi, de eerste is wat zachter en liever en de tweede spreekt wat meer, vind ik. Persoonlijk ga ik voor de tweede, het prikrandje staat ook erg leuk!! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Hopelijk heb je ook van de couscous genoten :-) Voel je vrij om ook een kaartje met zo'n dubbele laag te maken, ik heb het idee van een van de DT leden van Papertrey, maar het was zelfs een challenge je te laten inspireren, dus leef je uit! :-D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is great Anita!
    Love those flowers!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide zijn mooi maar dat zachte heeft mijn voorkeur dus kaart 1.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeilijk kiezen, want ze zijn allebei heel mooi! Misschien zou ik voor 2 gaan omdat de kleuren daar helderder uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this so clever and absolutely beautiful
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW! Super cute card! Great job! Olena

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!