maandag 14 november 2011

Dezelfde sketch/Same sketch


Ik vond de sketch van de kaart die ik vorige week heb gemaakt met rode en oranje bloemen erg leuk en had eigenlijk gelijk een idee om het ook met vlinders te doen, maar ik had toen geen tijd. De vlinderstempel is van Marianne Design en ik heb gestempeld met cat-eye inkt. Het randje papier is van Basic Grey: Urban Prairie. Het strikje had ik nog liggen. Eigenlijk had ik tussen het papier en het cardstock ook nog een lint willen doen maar zoals wel vaker had ik alles al weer vastgeplakt dus toen kon dat niet meer. xoxoxo

The sketch I used last week on my red and orange card I liked so much, I had to use it again and the idea was to use butterflies. The stamps are Marianne Design and I used cat-eye ink to stamp them. The little strip of paper is Basic Grey: Urban Prairie. The bow was just lying around somewhere waiting to be used. I had planned a ribbon between the cardstock and the DP but as usual I was to fast sticking everything together so that idea was going down the drain. xoxoxo

11 opmerkingen:

  1. Ik heb je het al vaker gezegd, ik hou enorm van deze stijl, het is weer een hele mooie, stijlvolle kaart geworden, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Prachtig met die vlinders?

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,
    Weer leuk gedaan en ook met de vlindertjes is dit een prachtig resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Anita het heeft wel wat alleen een stempel gebruiken!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooi!!!!
    Helmaal mijn stijl! Eenvoudig maar erg stijlvol.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooi kaartje Anita!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind h'm supermooi! Prachtige vlinders in prachtige kleuren! Ook je vorige post vond ik heel mooi voor die gelegenheid!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!