woensdag 21 september 2011

Rustig kaartje/Simple card


Het weekendje Maastricht was geslaagd. Ik was nog nooit in Maastricht geweest, wat een gezellige en leuke stad is dat, met heel veel winkels :)! Maar goed, nu over de kaart ;)
Een voorbeeld hiervan heb ik ergens gezien op internet maar ik weet niet meer waar. Ik heb eerst met nestabilities een bloem uitgesneden en die op mijn kaart geplakt op de plaats waar ik de bloemen wilde hebben. Vervolgens heb ik verschillende stempels van Artemio be-inkt met memento markers en afgedrukt binnen de cirkel. De hoekjes heb ik geponst met de billenpons en daarna met liquid pearls pareltjes gemaakt. Met dit kaartje doe ik aan mee aan de challenge bij Less is more.
Dank je wel voor het bezoeken van mijn blog en de leuke reacties :)! xoxoxo

The weekend in Maastricht was very nice. I've never been there before, it's a very pretty and cosy city with a lot of shops :)! Anyway, about the card ;)
I've seen an example somewhere on the internet but I don't know where anymore. First I cut out a flower with my nestabilities in some scratchpaper and put on my card where I wanted the flowers to be. Then I inked up different flower stamps from Artemio with Mentento markes and stamped them within the circle. For the corners I used a punch and some liquid pearls. With this card I participate in the challenge at Less is more.
Thanks for visiting my blog and leaving me nice comments :)! xoxoxo

12 opmerkingen:

  1. ik vind hem super, alleen ik zie de bloem ff niet hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. simpel kan ook mooi zijn, dat zie je met dit prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoud, maar erg mooi!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schitterende kaart de eenvoud maakt het zo stijlvol Ik kan het niet ik probeer het wel eens maar voor ik het weet is mijn kaart weer vol
    Knap werk
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Anita, ook eenvoud kan heel erg mooi zijn, dit ziet er strak en sjiek uit !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty
    Fab card
    Thank you for helping us with our target of 1000 entries
    Mandi
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het maar knap hoor wat jij met stempels weet te maken!
    Deze kaart is ook weer zo mooi en simpel zeker niet!!!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really pretty! What lovely flowers!
    Thanks so much for helping in our attempt at 1000 entries to our challenge this week.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really pretty, lovely soft colours. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, Anita! Heel leuk om dat zo binnen een vorm te stempelen en leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt, hij is erg mooi zo!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! This is awesome! great job! Olena

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!