donderdag 24 maart 2011

Trifold pocket card



Deze vorm kaart zag ik op een amerikaanse site en ik vond hem zo leuk. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Ik weet niet van wie het papier is, het was een restje wat ik nog had liggen. Als ik moest raden zou ik zeggen K&Compagnie. De stempel is van Artemio en ingekleurd met copics. Bloemen van Wild Orchid en de blaadjes weer met de stans van Crealies. xoxoxo

This card shape I saw on an american blog and I liked it so much. I hope you like it too. I don't know from who the papers are, it were just some scraps lying around. If I have to gess, I'm saying K&Compagnie. Stamp's Artemios' and coloured with copics. Flowers Wild Orchid and leaves a die from Crealies again. xoxoxo

11 opmerkingen:

  1. Mooi model kaart en het papier is helemaal gaaf zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg!
    Het papier is ook erg mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige en originele kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje ik vind het modelletje heel erg mooi net als de kleurtjes heel mooi resultaat
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk zeg, toch mooi papier ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model en wat een prachtig papier.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Anita,

    Mooie kaart, inderdaad een leuke vorm, grappig kinderwagen er op ook!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Anita. Het model is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk model en je kaart is prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!