zondag 10 oktober 2010

Theedoosje/Tea box



Bianca heeft heel erg leuke theedoosjes gemaakt dus ik dacht het ook eens te proberen. Ik weet nog niet zo goed hoe ze te versieren maar ik doe mijn best ;). Het papier is van Papermania Rose Garden, vlinders gestanst met een stans van Spellbinders, de bloemen geponst met de retropons en het lintje uit mijn voorraad is van Joy. Sorry voor de slechte foto's, ik heb er wel 20 genomen maar kreeg ze niet goed scherp. xoxoxo

Bianca made such lovely tea boxes so I figured I 'll give it a try too. I'm still not sure how to pimp them up but I do my best ;). Papers are Papermania Rose Garden. Butterflies are a die from Spellbinders, flowers are retropunches and the ribbon from my stash is from Joy. I'm sorry about the blurred photo's, I made about 20 of them but couldn't get it right. xoxoxo

5 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk. En die geponste randen, dat doe ik een beetje op de gok. Voordat ik de deksel in elkaar plak pons ik de rand. En de plakstukken snij ik dan schuin af. Hoop dat je er iets aan hebt.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje. Leuk om te maken maar ook erg leuk om weg te geven.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje,vind de vlinders en bloemen ook helemaal top.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi doosje Anita, prachtig gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cute box, they'll make a fab gift.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!