dinsdag 8 juni 2010

Friday sketchers *105


Deze sketch van de Friday Sketchers vond ik erg leuk om te doen. Ik heb 't kaartje vrij eenvoudig gehouden, na mijn vorige 'drukke' kaartje. Het papier is van My Minds Eye en heet Dreamy2. De stempel is natuurlijk van Penny Black en heb ik pas gekocht van mijn verjaardagsgeld :). De bovenste 2 bloemen heb ik geponst met de retro flowerpons ( het hart is gemaakt met een pons van Mireille) en de onderste zijn van Wild Orchid. xoxoxo

This sketch of the Friday Sketchersblog was fun to work with. I made a simple card since the last one was so "busy". Papers are My Minds Eye: Dreamy2. Stamp is Penny Black which I bought recently from the money I got on my birthday :). The top 2 flowers I made with the retro-flowerpunch (heart of the flowers is made with a punch of Mireille) and the ones at the bottom are from Wild Orchid. xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart hoor Anita!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is die en zo lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg rustig. Maar super mooi. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart geworden.
    Lekker fleurig,superleuk papier.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh what a sweetie Anita, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk, lief kaartje heb je gemaakt, mooie kleurtjes bijelkaar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart, mooie kleuren combinatie en dat egeltje is ook om op te vreten

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!