vrijdag 21 augustus 2009

Terug in Nederland!




Nou daar ben ik weer. We hebben een heerlijke vakantie gehad in Frankrijk. De camping was mooi en we hadden een geweldige plek: lekker ruim, dichtbij de rivier en niet ver van het toiletgebouw. De hond heeft zich heerlijk uitgeleefd in de rivier en wij ook ;). Op een dag gingen we naar een plaatselijk klein marktje en wat denk je? Staat daar een dame met allerlei kleine dingetjes die je ook op kaarten kunt gebruiken dus je begrijpt dat ik wel wat heb meegenomen. Het is toch bijzonder om te kunnen zeggen dat er iets op de kaart zit wat helemaal uit Zuid-Frankrijk komt!


Vandaag ben ik naar de Knotsgekke Kaartendagen in Goes geweest en ook daar heb ik natuurlijk het één en ander aangeschaft :D. Twee Martha Stewartponsen die al heel lang op mijn verlanglijstje staan, een paar stempels, scrappapier, bloemen en spacers.
xoxoxo Anita

3 opmerkingen:

  1. Welkom terug en heel veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!!

    gezellig dat je er weer bent!!
    grappig die leuke spulletjes die je hebt gekocht!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... wat heb je mooi knutselmateriaal gekozen! Veel plezier er mee!

    Hartelijk bedankt om deel te nemen aan mijn 'zomer candy'! Veel succes!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!