dinsdag 12 mei 2009

It's a boy!


Hallo, vandaag heb ik een babykaartje geplaatst. Mijn schoonzusje was afgelopen zaterdag uitgerekend maar er is nog niks dus dat is erg spannend. En hoewel ik er van overtuigd ben dat het een meisje gaat worden heb ik voor de zekerheid ook nog maar een kaartje voor een jongetje gemaakt.
De stempel is van Marianne Design en heb ik weer ingekleurd met mijn Derwentjes. De randpons is van Fiskars. Het lint heb ik in de hobbywinkel gekocht. Het labeltje heb ik gemaakt met behulp van 2 ponsen.
Als je op de afbeelding klikt opent hij in een groter venster.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita

    allereerst wil ik je super super super bedanken voor altijd je leuke reactie's, een hele dikke knuffel daarvoor ! Daarnaast complimenten over het uiterlijk van je blog en je creaties !!! Heel veel liefs en groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita

    Wat leuk dat jij ook even langskwam op mijn blogje.
    De jouwe mag er ook best wezen en vind jou kaartjes erg leuk.
    Hopelijk bekom jij in de toekomst ook de copics maar vind jou manier van inkleuren met derwent ook heel mooi.
    Ik doe het voorlopig nog met aquarelpotloden en het resultaat is dan wel wat minder dan de jouwe.

    Veel Groetjes daar en kom nog wel een kijkje nemen want ben best benieuwd hoe die kleine spruit van je schoonzus zal heten.
    Alvast proficiat.

    Liefs Katje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!