zondag 8 december 2013

Kerst/Christmas

Het is al even geleden maar ik heb het een beetje druk gehad. Wel heb ik nog wat eenvoudige kerstkaartjes tussendoor kunnen maken. Dit is echt zo een kaartje waarvan je er een paar tegelijk kunt maken. Het stempeltje aan de zijkant is van Papertrey Ink en heb ik iedere keer gedraaid. De krans met strik is van Clearly Besotted en de tekst van Marianne Design. Het witte middenpaneel is verhoogd opgeplakt.

It's been a while, but Ive been a bit busy. I did have some time to make a few easy Christmas cards. This is a card of which you can make several at the same time. The stamp at the sides is Papertrey Ink and I turned every time I stamped. The wreath with bow is Clearly Besotted and the sentiment (Merry Christmas) is Marianne Design. The white panel is stuck with some foamtape.

Deze prachtige kaart kreeg ik van Sofie om te bedanken voor de giveaway die ze bij mij had gewonnen. Totaal niet nodig maar wel ontzettend lief. Nogmaals, heel erg bedankt! xoxoxo

This beautiful card I got from Sofie to thank me for the little giveaway she won at my blog. Absolutely unnecessary but so very sweet. Again, thank you so much! xoxoxo

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anita! Leuk weer wat van jou te zien! De tijd gaat zo snel als je druk bent dat het bloggen er soms een beetje bij in schiet helaas... Leuk gedaan met dat stempeltje van Pti aan de zijkant, ook je vorige kaart vind ik erg mooi daarmee. Toch wel een leuk setje, hihi.
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Anita!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hetzelfde laken en pak, te weinig tijd, maar je laat wel weer een geweldige creaties zien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb ook tijd tekort jammer genoeg, ik ken het. Mooie kaart en een leuk idee om zo in productie te maken. OOh dat kaartje was echt graaggedaan hoor, jij ook nog eens bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!