donderdag 23 mei 2013

Vlinders/Butterflies


Wat een weer meiden, het lijkt wel herfst. We hebben in ieder geval wel lang plezier van onze winterjas ;). Vlinders zie ik nog niet veel buiten, dus heb ik zelf binnen gemaakt. Zowel de achtergrondstempel als de vlinders zijn van Clearly Besotted Stamps. De vlinders zijn ook uitgesneden met een stans van Clearly Besotted. Het papier had ik nog ergens liggen en kwam ik tegen toen ik mijn spulletjes aan het uitzoeken was. De embossingfolder is van de Boekenvoordeel. xoxoxo

The weather is aweful over here in the Netherlands, it seems like Autumn. We're having long time fun of our winter coat ;). Butterflies are not yet to been seen outside, so I made them myself inside. The background stamp as well as the butterflies are from Clearly Besotted Stamps. The butterflies are also cut out with a die from Clearly Besotted. Papers are of unknown make and I ran into them when I was cleaning out my stash. Embossing folder is from a cheap warehouse. xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Heel mooi X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!!!! So Beautiful card! Love it! Olena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Anita,

    Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt, inderdaad je ziet nog maar heel weinig vlinders, leuke embossingmal heb je gebruikt, gauw eens een bezoekje aan de boekhandel brengen.
    Nog bedankt voor je lieve berichtje, ook toevallig we hebben wel steeds hetzelfde. Krijg nu in eerste instantie fysio, we zullen wel zien hoe loopt, ik zwem ook 3 keer in de week is ook wel erg lekker! Maar in ieder geval bendankt voor de tip.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a delightful card Anita, I love it :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leule kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Anita!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en het feit dat je volger bent geworden. Ja die stempels van stephanie zijn heel slecht voor de portemoniks maar zo leuk. Mooie kaartjes maak je en ik vind CAS ook steeds leuker hoewel ik ook wel van "vollere" kaarten hou eigenlijk vind ik gewoon alles leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your beautiful, butterfly card
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!