vrijdag 26 april 2013

Mislukt/Failed


Meestal zet ik mijn mislukkingen niet op mijn blog maar hier heb ik zo veel werk aan gehad dat ik hem toch wilde laten zien. Het kaartje was bedoeld voor de uitdaging bij LIM. Ik vond het zo'n leuk idee, die letters. Het begon er al mee dat ik dacht dat ik een alfabet had maar dat is van Quickutz en er zitten twee letters op een stans dus uitstansen ging al niet. Toen heb ik de letters zelf getekend en uitgeknipt maar dat is natuurlijk nooit zo netjes. In eerste instantie had ik er een dubbele witte kaart van gemaakt maar toch zinde dat me niet dus toen heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt, rain drop en daar de bovenste rand van afgeknipt en vervolgens op donkerroze cardstock geplakt. Het ponsen ging niet netjes en ook het afknippen van de rand niet, kortom deze gaat de vuilnisbak in! xoxoxo

Usually I don't put my failures on my blog but I've put so much effort in this one that I still wanted to show you. The card was made for the LIM challenge. I liked the idea of the letters so much. It all started to go wrong when I thought I had an alfabeth but it's Quickutz and there are two letters on one die so I couldn't cut them out that way. Than I decided to draw and cut them out by hand but that's not as neat as using a die. First I made the card to be only white but I didn't like that at all so I grabbed a Martha Stewart punch, rain drop, and cut of the top and than put it on some dark pink cardstock. The punching didn't go well just like the cutting so this card will end up in the bin!

6 opmerkingen:

  1. hahahah ik moet wel lachen hoor om je commentaar op de kaart.
    Op afstand ziet hij er helemaal toppie uit, maar ik begrijp wat je bedoelt.
    Fijn weekend.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat weer een beauty!!! Super hoe je dit weer gefikst hebt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks so much for showing your efforts Anita, I can see that you worked really hard on this one.
    In fact a couple of LIMettes have posted tutorials on how to make this type of card with the type of alphabet dies you have. It involves acetate and a Stampamajig. If you don't have a Stamamajig you can make a right angle corner with a few pieces of Lego.
    The people who have posted tutorials are Deena no 76 and Lizy no 72.
    DO check them out!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha soms zit het soms zit het tegen lol...
    Ik zou van de witte kaart de ponsrand afsnijden en die op dekkaart oker geel plakken en dat weer op een witte kaart.
    Hihi probeer het eens de vuilnisbak ging hij toch al in dus niks verlren dan.
    Verder vind ik hem mooi hoor.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee Janny, misschien doe ik dat wel, hoewel ik hem eigenlijk spuugzat ben

      Verwijderen
  5. Leuk dat je je mislukte kaartje ook laat zien Anita, ja soms gaat het niet zoals je wil!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!