vrijdag 18 mei 2012

Beetje afwezig de laatste tijd

Hallo allemaal,
De hobby schiet er een beetje bij in de laaste tijd. Mijn oudste dochter heeft een huis gekocht en gaat trouwen en dat slokt veel tijd op in de voorbereidingen. Wel heel erg leuk natuurlijk :)
Op het werk is het erg rommelig allemaal. Ik weet nu nog niet wanneer en waar ik volgende week moet werken. Er is een reorganisatie geweest waarbij ook ontslagen zijn gevallen (ik gelukkig niet) en daardoor vallen er nu gaten in de bezetting en moet ik nogal eens invalwerk doen.
En dan nog een trieste zaak, mijn schoonvader is ernstig ziek en gaat elke dag een stukje achteruit. Ik kan me er momenteel gewoon niet toe zetten om mijn spulletjes op tafel te leggen. Misschien over een poosje weer. Ik hoop dat jullie er dan allemaal nog zijn ;) xoxoxo

6 opmerkingen:

  1. hi lieve Anita, ohhh dat is goed nieuws en wat minder goed nieuws he, fijn en leuk dat je dochter gaat trouwen, en ik snap dat je met je schoonvader en je werk bezig bent, doe kalm aan hoor, en de kaartjes komen wel weer, veel liefs en sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed nieuws en minder leuk nieuws Helaas komt dit voor Maar geniet vooral van de leuke dingen je dochter trouwt en dat is toch super leuk.
    Dus doe rustig aan.
    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meissie,
    Tuurlijk blijven we je trouw, eerst tijd voor je dochter en schoonvader nemen en proberen te genieten van de trouwvoorbereidingen. Een jurk samen passen is heel speciaal weet ik uit ervaring alles is zo leuk.
    Probeer ook op tijd je rust te nemen en denk om jezelf hoor!!
    De hobby komt vanzelf wel weer, hihi we houden je in de gaten..
    Heel veel sterkte met alles en veel warme groetjes, Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je beschrijft kan ik me voorstellen dat je niet aan bloggen toe komt en ik wens je met alles heel veel sterkte toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Denk nu maar even niet aan het bloggen! Het komt wel weer terug na de drukte! Veel succes met de dochter en sterkte met je werk en je schoonvader!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms heb je van die momenten dat je druk bent met andere dingen die voor gaan, Veel succes met je dochter en veel sterkte op je werk en met je schoonvader. Tot de volgende keer.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!