dinsdag 11 oktober 2011

Less is more #36





Deze week bij LIM challengeblog is er weer opdracht voor een kaart bestaande uit 1 laag en er moet een hartje op staan. Deze kaarten van 1 laag vind ik altijd erg moeilijk en daarom is het echt een uitdaging voor mij. Ik heb de bovenste helft met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald en vervolgens twee strepen geƫmbossed om de tekst tussen te kunnen plaatsen. Voor de hartjes heb ik eerst met een stans van Nellie Snellen(MFD022) een mal gesneden en daarna de hartjes gestempeld met een stempel van Hero Arts(man) en een stempel van Inkadinkado(vrouw). Ik vond de kaart toen toch nog wat kaaltjes en heb nog een randje rondom de onderste helft gestempeld met een swirlstempel van Inkadinkado. Welke vinden jullie mooier, ik kan maar niet kiezen?
xoxoxo

This weeks Lim's challenge is for a one-layer card with a heart on it. One-layer cards are very difficult for me, so it's a real challenge to make one. The top of the card I ran through the cuttlebug with an embossingfolder and than embossed two lines beneath to put the sentiment in. To stamp the hearts I first cut out one heart with a die from Nellie Snellen(MFD022) to make a template, and then stamped with a Hero Arts stamp(male) and an Inkadinkado stamp(female). Then I thought the card was very CAS and I stamped around the border with a swirl stamp from Inkadinkado. I can't decide which one I like better, can you? xoxoxo

11 opmerkingen:

  1. Ja, hoor ik hou hier ook wel van! Clean and simpel!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden hoor heel rustig en ik vind het knap dat je het idee krijgt om het zo te doen!!
    Creatief hoor.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvolle kaart Anita, prachtig gemaakt.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They are both gorgeous, but I like the second one the best! Lovely details with the embossing too, very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Two lovely cards. I think I prefer the second one but both are really pretty.
    Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really prefer the second card Anita, I love the uncluttered look of the lower section.
    Super card
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I much prefer the second, those hearts are super!
    Thank you Anita
    Mandi LIM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Anita,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely cards! Love the hearts. Olena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the un-fussy stamping on the second card best, great colours on the hearts :)
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten, Anita! Leuke kleuren! Ik ga ook voor de tweede kaart, hoewel ik de swirls wel ook heel leuk vind en ik ze waarschijnlijk zelf ook zou toevoegen, hi hi. Het is zooo moeilijk om een kaart 'leeg' te houden!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!