zaterdag 27 augustus 2011

Van harte beterschap/Get well soon


Ik had dit kaartje eigenlijk gemaakt voor de LIM-challenge van twee weken geleden maar dat was voordat ik er achter kwam dat de kaart maar uit 1 laag mocht bestaan en toen had ik het mosterdgeel er al achter zitten. Hij kon dus niet meedoen aan de challenge. De stempels die ik heb gebruikt zijn van Inkadinkado en voor de achtergrond heb ik weer met cateye-inkt gesponsd. Fijn weekend allemaal, geniet van datgene wat je gaat doen! xoxoxo

I had made this card two weeks ago for the LIM-challenge but that was before I came to the conclusion that you only could have one layer and I already put the musterd yellow cardstock behind it. So it couldn't join in with the challenge.
The stamps I've used are Inkadinkado and for the background I sponged with cateye ink again. Have a nice weekend everyone and enjoy the things you're doing! xoxoxo


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lief kaartje Anita.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig kaartje!!

    erg mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik vind de achtergrond echt heel mooi geworden. Ook de kleuren zijn schitterend!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Anita, mooie kleuren heb je gebruikt.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een toppertje is dit zeg! Heel erg mooi!
    Je kaarten van de afgelopen berichten zijn ook mooi!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, Anita, deze is super!! Ik vind het heel erg mooi staan dat bijna alles binnen het vlak valt en dan dat ene takje er zo overheen. Prachtig!! Mooie kleuren ook!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een geweldig mooie stempelkaart geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!