donderdag 18 november 2010

Ruilen van stempelafdrukjes/Exchange of stamped images


Martine was op zoek naar stempelafdrukjes van Wild Rose Studio en omdat ik die er een paar heb, heb ik met haar geruild. Ik heb gezien dat zij vaak mapjes maakt om de afdrukjes in te versturen dus het leek mij wel grappig om dat bij haar ook eens te doen. Ik heb ook nog een foto gemaakt van het open mapje maar die kan ik nergens meer vinden ;). xoxoxo

Martine was looking for stamped images of Wild Rose Studio and since I have a few, I decided to exchange some with her. She often makes the most wonderful folders to put the images in, so I thought it would be funny to make her one. I also made a picture of the open folder but I seem to have lost it on the way ;). xoxoxo

3 opmerkingen:

  1. Prachtig envelopje, leuk om het zo te verpakken.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig vlopje, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vond het zo gaaf om dit mapje te mogen ontvangen! hij ligt helemaal gaaf op mijn buro :) nogmaals bedankt. zodra mijn lotv stempels binnen zijn. ga ik voor je aan de gang :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!