zaterdag 8 mei 2010

Paars/Purple


Deze Bildmalarna-dame is ingekleurd met copics. Het papier is van de JBS Collection. Bloemen en een blaadje uit mijn voorraad en de paarse lintjes zijn uit een shirt geknipt (jullie kennen ze wel, van die ophanglintjes). De vlinder is gemaakt met een Creatable en voor het lijfje heb ik 2 piepkleine pareltjes gebruikt. Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties! xoxoxo

This Bildmalarna-girl is coloured with copic markers. Papers are JBS Collection. Flowers and leave from my stash and the purple ribbon were cut out of a T-shirt. The butterfly was made with a creatable from Marianne Design and on the body of the butterfly I put some tiny pearls. I love to read your comments on this one! xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Anita,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig en vrolijk kaartje, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig lief kaartje heb je gemaakt ,mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een schatje!!!

    leuke kleurtjes!!

    fijne moederdag vandaag!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig. Ik vind paars ook altijd heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattig kaartje Anita. Prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke frisse kaart is dit geworden zeg

    groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje!! mooie kleuren heb je gebruikt xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een wat late reactie van mij... maar ik vind deze kaart heel erg mooi! Wat grappig dat het lint uit een shirt is geknipt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!