dinsdag 6 oktober 2009

Hoppa! nog wat kerstkaarten/Some more Xmascards


Ik heb geloof ik nu de smaak te pakken met de kerstkaarten :D Van deze heb ik er gelijk 4 gemaakt. Het achtergrondpapier is pakpapier van vorig jaar. De stempel is van Pink Cat Studio en de bloemen van de de Action. Het idee is van Debby.

Het achtergrondpapier van deze heb ik zelf gemaakt met Cateye en de kerstballen heb ik ge-embost. De bloemen heb ik gemaakt met de ponsen die ik afgelopen zaterdag heb gekocht. xoxoxo

It is going oke now with the Xmascards. The idea for these cards I got from Debby. I made 4 cards from each one. At the first card the bachgroundpaper is wrappaper from last year and on the second one I made it myself with Cateye ink and I embossed the christmasballs. The stamp is from Pink Cat Studio. Hope you like it! xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. Ook al bezig met de kerstkaarten zie ik :) Heel mooi en wat een leuke stempel!

    Groetjes Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan,het achtergrondje is echt heel knap gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Wat een leuke kerstkaartjes!! Super leuk die katjes!
    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt en wat een leuke stempel is dit

    groetjes dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt prachtig! Mijn complimenten voor je zelf gemaakte achtergrondje, echt super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh they are adorable, fabulous colours and love how you've made you own background.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fabulous cards, brilliantly made.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf zeg!!!
    jij bent ook lekker op dreef!! maar ze zijn wel super!

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoihoi
    wat een geweldige kaartjes
    en wat was het gezellig he afgelopen zaterdag
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!