maandag 27 juli 2009

Gewonnen!!!!!!


Niet te geloven maar ik heb de blogcandy bij Debby gewonnen! Leuk hè. Ik ben helemaal in de wolken, ik bedoel wat is je kans nu helemaal er wordt zoveel gereageerd op zulke dingen. Er zitten hele leuke spulletjes bij zag ik. Ik was van plan het papier van Basic Grey "lemonade"aan te schaffen maar dat hoeft nu niet meer :D. Ik hoop dat het nog aankomt voordat ik volgende week woensdag op vakantie ga want anders zit ik er heel de vakantie aan te denken en wil ik alleen maar naar huis ;)

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en dan heb ik ook nog een verassing voor je op mijn blog!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och wat leuk voor je gefeliciteerd
    groetjes dorien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!