zaterdag 17 juli 2010

Twee uitdagingen/Two challenges


Met dit kaartje wil ik meedoen aan twee uitdagingen. Ten eerste aan de uitdaging bij het nieuwe challengeblog van Wild Orchid. Ten tweede aan het challengeblog van de stempelstudio. De bedoeling was om er een foto van te maken maar op de een of andere manier weigert mijn fototoestel en moest ik hem toch scannen. Ik vind de kleuren nu nml. niet zo goed uit komen. De stempel is van Inky Impressions en ingekleurd met mijn copics. Het papier is van Wild Rose Studio en het lint uit mijn voorraad. De bloemen en blaadjes zijn allemaal van Wild Orchid, de roosjes heb ik met een beetje glitterlijm gedaan en de chrysanten rechtsonder heb ik gekleurd met mijn copics. Ook op de bloem in haar hand en de rand van haar hoed zitten glitters maar dat is dus niet goed te zien. xoxoxo

With this card I will enter in two challenges. First the brand new challengeblog of Wild Orchid. Second the challengeblog of The Stempelstudio. The intention was to make a picture of this card because of the glitters on the flowers and everything but somehow my camera isn't doing what it's suppost to, so I scanned it. I don't think the colours come out so nice now. Stamp is from Inky Impressions and coloured with copics. Papers are Wild Rose Studio and ribbon from my stash. Flowers and leaves are all Wild Orchid, roses are covered in glitter and Aster Daisy's are coloured with my copics. The flower in her hand and the edge of her hat have some glitter too but it doesn't show so good. xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. prachtig en vrolijk kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anita, je kaart is heel mooi hoor en ook heb je mooi ingekleurd, heel veel suc6 met de challenge wedstrijd
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anita! Heerlijk om naar te kijken in die mooie kleuren!

    Bedankt voor je complimentje op mijn blog! De Makin's clay weegt bijna niets als het opgedroogd is, dus dat valt erg mee. Fimoklei is zwaarder.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anita,lief afdrukje,mooi ingekleurd,geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel fleurig en mooi kaartje Anita!
    Succes met de challenges.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOIE KAART, DANK JE VOOR JE REACTIE OP MIJN KAART..
    DE PEACHY TILDA

    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fab creation love how you have used the flowers thanks for joining us at WOC this time
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zomers kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van de stempelstudio.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!